KonsJeż
Aplikacja do zarządzania.
Identyfikacja
Logo
Druk
Materiały sprzedażowe
Jak rozpoczęliśmy współpracę?
KonsJeż to aplikacja służąca do zarządzania zadaniami, powstała z myślą o uproszczeniu codziennej organizacji i planowania pracy dla użytkowników. Podczas współpracy naszym kluczowym zadaniem było zaprojektowanie logo, które będzie odzwierciedlać zwinność i skuteczność oferowaną przez narzędzie.
Szczegółowy zakres współpracy:
🎴 Projekt logo
Koncepcja – chcieliśmy podkreślić dynamikę i efektywność zarządzania zadaniami, dlatego połączyliśmy motyw jeża (nawiązującego do nazwy aplikacji) z elementami sugerującymi sprawne ogarnianie kolejnych zadań.
Kolorystyka – zdecydowaliśmy się na zestawienie nowoczesnych, żywych barw, by symbolizowały energię i gotowość do działania, a jednocześnie były przyjemne dla oka.
Czytelna forma – logo zostało tak zaprojektowane, aby było łatwe do rozpoznania w różnych formatach: od ikony aplikacji mobilnej, przez stronę internetową, aż po materiały promocyjne.
Zaprezentowane projekty logo
📊 Podsumowanie
Zaprojektowanie logo dla KonsJeż pozwoliło na wyróżnienie aplikacji do zarządzania zadaniami wśród konkurencji. Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika wizerunek podkreśla kluczowe cechy narzędzia: szybkość, zwinność i skuteczność w realizacji codziennych obowiązków. Dzięki spójnej i unikatowej identyfikacji wizualnej, aplikacja może przyciągnąć szerokie grono odbiorców szukających efektywnego wsparcia w organizacji pracy.