Case Studies
GdzieNaSzamke
Marketing
Identyfikacja
GdzieNaSzamke - czyli gastronomiczny przewodnik
Jak to się zaczęło
GdzieNaSzamke.pl to portal stworzony z miłości do szczecińskiej (ale nie tylko!) gastronomii. Jest on przewodnikiem po restauracjach, mającym na celu ułatwienie wyboru restauracji użytkownikom serwisu.
W tym przypadku kompleksowo zajęliśmy się działaniami marketingowymi mającymi na celu promocję portalu – od stworzenia logo oraz identyfikacji wizualnej, po zaprojektowanie i wdrożenie portalu WWW, aż przez budowanie wizerunku w mediach społecznościowych i prowadzenie płatnych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie.
Szczegółowy zakres współpracy:
Stworzenie portalu internetowego

Kampanie reklamowe w liczbach:
Cel: Wypromowanie całkowicie nowego punktu gastronomicznego znajdującego się w samym centrum miasta, co czyni ten rynek bardzo mocno konkurencyjnym.
Strategia: Płatne kampanie reklamowe w systemie Facebook Ads – wyświetlanie reklam zwiększających świadomość marki na Facebooku oraz Instagramie. Dodatkowo postawiliśmy na zaangażowanie naszych odbiorców, tak aby budować z nimi więź oraz zmniejszać dystans.
Liczba przeprowadzonych kampanii:
Zasięg kampanii:
Liczba wyświetleń:
Liczba wszystkich kliknięć:
Wszystkie wyniki dotyczą kampanii kierowanej wyłącznie na Szczecin, w tym bardzo często na główne dzielnice miasta.
Podsumowanie
Stworzenie i wypromowanie nowego portalu w tak konkurencyjnej branży to nie lada wyzwanie! W końcu musimy się mierzyć z takimi gigantami jak chociażby Pyszne.pl. Mimo tego udało nam się zdobyć rozpoznawalność na lokalnym rynku, nasz portal został odwiedzony przez ponad 3000 unikalnych użytkowników, a mediach społecznościowych obserwuje nas ponad 1200 osób. Oczywiście to dopiero początek naszej drogi i wierzymy, że te liczby będą stale rosnąć.
Jak już nieraz wspomnieliśmy – idealnie czujemy się w takiej kompleksowej współpracy, gdzie działamy praktycznie w każdym aspekcie budowania marki – od projektu logo oraz strony internetowej, przez strategię marketingową, aż po prowadzenie płatnym kampanii reklamowych.